شمس البـــــــــــــــــر

عزيزى الزائرنتمنى ان تسعد بوقتك فى المنتدى ويسعدنا ان نتضم الينا بتسجيلك سلام يسوع معك

عزيزى الزائرنتمنى ان تسعد بوقتك فى المنتدى ويسعدنا ان نتضم الينا بتسجيلك سلام يسوع معك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاركنا رايك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
jak
مدير المنتـــــــدى
مدير المنتـــــــدى
jak

ذكر عدد الرسائل : 196
الاوسمة الحاصل عليها : : شاركنا رايك 1

شاركنا رايك Empty
مُساهمةموضوع: شاركنا رايك   شاركنا رايك I_icon_minitimeالأربعاء مايو 21, 2008 6:14 pm

بسم الثالوث الاقدس
انا مش هاقول زعلان او حزين بس هاسال سؤال ليه الى ربنا وهبه بنعمة بيكسل انه يستخدمها فى خدمة ربنا
وليه الانسان بيحب ياخد ومش يعطى للاخرين يا جماعة المنتدى ده اتعمل عشان كلمة ربنا تنمو وتزيد وتتنشر بصورة اكبر وانا بعتب على الاعضاء الى بتدخل ومش بتشاركنا بارئها حتى فى الموضوعات الى بتنزل او مش بتشاركنا بموضوعات جديد يا جماعة انا قولت قبل كدة دى خدمة لربنا فكر انك مش تسفيد بس لا كمان حاول انك تفيد غيرك واى شخص عنده موهبة يحاول يمتع بيها الاخرين انا مش عاوز اتكلم تانى فى الموضوع ده واتمنا اشوف رؤية احلى للمنتدى والاعضاء كمان وفى النهاية احب اشكر
المشرفة فرح لانها تعبت كتير فى المنتدى ده وبتجيب موضعات جميلة ومتميزة
والرب يعوض تعبها وتعبكم كل خير
صلواااااااااااااا من اجلى
https://shamsalbr.mam9.com
يسوع بيحبك
عضو مبتدى
عضو مبتدى
يسوع بيحبك

ذكر عدد الرسائل : 27

شاركنا رايك Empty
مُساهمةموضوع: رد: شاركنا رايك   شاركنا رايك I_icon_minitimeالخميس مايو 22, 2008 9:51 am

ايوة صحيح
كلام صح يا جاك وياريت اعضاء المنتدى كلهم يشاركوا فى المنتدى
fairy
عضو مبتدى
عضو مبتدى

شاركنا رايك Empty
مُساهمةموضوع: رد: شاركنا رايك   شاركنا رايك I_icon_minitimeالخميس أغسطس 14, 2008 4:22 pm

بصرحة عندك حق ياجاك احنا مقصرين اوووووووووووى بس واللة مش كسل ممكن تقول الت فضة بس و انت وحشنى اوووووى واللة فكرنى يااددددد

شاركنا رايك
صفحة 1 من اصل 1