شمس البـــــــــــــــــر

عزيزى الزائرنتمنى ان تسعد بوقتك فى المنتدى ويسعدنا ان نتضم الينا بتسجيلك سلام يسوع معك

عزيزى الزائرنتمنى ان تسعد بوقتك فى المنتدى ويسعدنا ان نتضم الينا بتسجيلك سلام يسوع معك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احب اعرف تعليقك عن الصورة دى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
jak
مدير المنتـــــــدى
مدير المنتـــــــدى
jak

ذكر عدد الرسائل : 196
الاوسمة الحاصل عليها : : احب اعرف تعليقك عن الصورة دى 1

احب اعرف تعليقك عن الصورة دى Empty
مُساهمةموضوع: احب اعرف تعليقك عن الصورة دى   احب اعرف تعليقك عن الصورة دى I_icon_minitimeالجمعة مايو 30, 2008 4:30 pm

احب اعرف تعليقك على هذه الصورة

احب اعرف تعليقك عن الصورة دى N5938700205534237360ep0

صورة مؤلمة بس ايه تعليق كل من يراها وماهو رأيه....هل يستحق منا هذا؟؟

تحياتي لكم
https://shamsalbr.mam9.com
منمن
عضو
عضو
منمن

انثى عدد الرسائل : 2

مُساهمةموضوع: رد: احب اعرف تعليقك عن الصورة دى   احب اعرف تعليقك عن الصورة دى I_icon_minitimeالإثنين يونيو 02, 2008 5:04 pm

الصورة دى بتوضح ان يسوع مش راضى يخلى الانسان ياذى نفسه بجد الهى لايستحق ما افعله به ولا يرضى ان يترك ابنه الضال فقد يتالم من اجله ويبقى مكانه ليحافظ عليه سامحنى يا الهى انت متستحقش تكون مكانى فارجوك دلنى على الطريق السليم لتحافظ على فى حماك وحضنك
مينا يوحنا
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: احب اعرف تعليقك عن الصورة دى   احب اعرف تعليقك عن الصورة دى I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03, 2008 4:55 am

انا بقول على الصورة اولاً هى جميلة ومعناها كبير جداً ان رب المجد لما احنا بناخد الحاجات دى كانه هو اللى بياخدها ومعناها برضه ان احنا مش بناخد الحاجات دى لكن هو واحنا اللى بنأذيه ولكن لما نقعد مع بعضينا ونقول يارب عرفنى الطريق الصحيح طريق الكنيسة والتناول حتعرف ازاى هو اتعذب علشانا (مجروح من أجل معاصينا مسحوق من أجل اثامنا) لازم نعرف الطريق الصحيح ونسلك وايضاً كما قال (أذكر خالقك ايام شبابك) وانا بشكر اللى تعب معانا فى المنتدى ونشكر تعب محبتكم ( مينا يوحنا )
jak
مدير المنتـــــــدى
مدير المنتـــــــدى
jak

ذكر عدد الرسائل : 196
الاوسمة الحاصل عليها : : احب اعرف تعليقك عن الصورة دى 1

مُساهمةموضوع: رد: احب اعرف تعليقك عن الصورة دى   احب اعرف تعليقك عن الصورة دى I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03, 2008 3:44 pm

انا جبت الموضوع وشوفت تعليقات حلوة من منمن ومن مينا بس لسة فاضل تعليقى انا وفى الاول بشكر كل الى علق والى كمان هايعلق
انا احب ارجع لفترة كبيرة من الزمن الفترة الى اتى فيها السيد المسيح واتجسد عشان يفدينا وشال خطيتنا واتصلب من اجل خطيتنا وفدانا بدمه على الصليب بعد ما كانت الخطية اجرتها موت اتحولت اجرتها الى صلب المسيح وبكدة يبقى كل خطية احنا بنعملها بنصلب بيها المسيح احنا زعلانين عشان اليهود صلبوا المسيح طيب ما انا وانت وانتى بنصلب المسيح كل يوم مليون مرة لاننا بنرتكب ملايين الخطايا يوميا
ربى والهى ومخلصى يسوع اسف جداااااااااااااااااا لانى يوميا بصلبك كتير بخطيتى سامحنى يا يسوع واغفرلى اثامى ساعدنى يارب على التغلب على شهواتى ولذاتى واضع حياتى كلها تحت قدميك
صلوا من اجلى انا الخاطى
جاك
https://shamsalbr.mam9.com
ميخائيل زخارى
عضو
عضو

ذكر عدد الرسائل : 2

مُساهمةموضوع: رد: احب اعرف تعليقك عن الصورة دى   احب اعرف تعليقك عن الصورة دى I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 9:34 am

الصورة ممتازة
بس انا عايز اعرف انت اقتبست الصورة دى منين
ولا انت يا جاك انت اللى عملتها
ياريت تفدنا بصور ذى دى كتير
وما تبخلش علينا بصورك ولا بمواضيعك الهايلة
بحبك يا جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك
flowerواللهى بحبك
..مووووووووووووووت موت

احب اعرف تعليقك عن الصورة دى
صفحة 1 من اصل 1