شمس البـــــــــــــــــر

عزيزى الزائرنتمنى ان تسعد بوقتك فى المنتدى ويسعدنا ان نتضم الينا بتسجيلك سلام يسوع معك

عزيزى الزائرنتمنى ان تسعد بوقتك فى المنتدى ويسعدنا ان نتضم الينا بتسجيلك سلام يسوع معك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احب ان اشارك معكم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
samjs
عضو
عضو

ذكر عدد الرسائل : 1

احب ان اشارك معكم Empty
مُساهمةموضوع: احب ان اشارك معكم   احب ان اشارك معكم I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 5:07 am

سلام رب المجد احب ان اشارك معكم فى المنتدى
حيث أن اسم شمس البر غالى على قلبى لأنه يفكرنى بشخص الرب

وحيث إنى كنت ابحث من خلال الباحث فى جوجال

فوجدت المنتدى بأسم شمس البر ففرحت جداً واشتركت معكم فيارب اكون صديق للكل
فى اسم الرب يسوع المسيح
jak
مدير المنتـــــــدى
مدير المنتـــــــدى
jak

ذكر عدد الرسائل : 196
الاوسمة الحاصل عليها : : احب ان اشارك معكم 1

احب ان اشارك معكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: احب ان اشارك معكم   احب ان اشارك معكم I_icon_minitimeالجمعة يونيو 03, 2011 11:41 am

ميرسى جدا على كلامك الجميل وبشكرك على انضمامك معانا بس انا حابب اوضحلك واوضح لجميع الاعضاء شئ مهم ان حاليا فى منتدى تانى انا عامله باسم الله يحبك ومهتم بيه اكتر لانه كتصميم وشغل انا تعبت فيه كتير ولانى هدفى فى المنتدى هناك انى اجمع فيه كل الناس بكل الطوايف وكل الاديان للمناقشة والحوار وكمان فى قسم جديد هناك انا عملته جديد بنزل فيه جميع الاخبار والاحداث اللى بتخص المسيحين او الاخبار الهامة وبرد عليها وبنزل عليها ارائى فياريت لو تشارك معايا هناك هايكون افضل وبرحب بيك طيعا هنا وسعيد بجد بمشاركتك ده الموقع بتاع منتدى الله يحبك www.godslove.yoo7.com
هانتظر مشاركتك معانا هناك وبطلب من كل الاعضاء التوجه الى منتدى الله يحبك وسامحونى لو قصرت فى منتدى شمس البر بس انا مش قادر اشتغل على 2 منتدى ولو حد يحب يساعدنى اهلا بيه ويشرفنى وده اميلى لو حد عنده اى استفسار gego6060@yahoo.com
الرب يبارك الجميع سلام ونعمة لكم
https://shamsalbr.mam9.com

احب ان اشارك معكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-